dimecres, 22 d’abril del 2009

El pas de vianants

M’agrada conéixer i compartir opinions, per molt disparatades que puguin semblar. És per això que l’altra dia, aturat al carrer, vaig endegar una conversa amb un pas de vianants. M’explicava que se sentia ridícul, que ningú no li feia cas, que no trobava el seu lloc. “Estic aquí per evitar accidents, per ajudar la convivència”, em deia. I afegia, trist: “però, d’una banda, la majoria dels conductors no em fan cas, i, de l’altra, la major part dels vianants m’humilien creuant per un altre lloc. Uns m’ignoren i els altres m’eviten. I els que m’utilitzen, no tenen ni una paraula d’agraïment”. Li vaig dir que hi ha tardes que jo també soc un pas de vianants, amb l’agreujant que no m’agrada que em trepitgin. Em va abraçar amb els dos rectangles més propers a la vorera tot pensant que havia nascut una bonica amistat.
Ens vàrem intercanviar els telèfons amb la promesa de veure’ns un cop a la setmana per fer una cervesa. Ell m’ajudaria a creuar per la vida i jo, a canvi, li pintaria les ratlles blanques. Ja he comprat la brotxa i la pintura.

4 comentaris:

  1. La amistad, como otro tipo de relaciones, nace de los momentos más inesperados. Yo decidí no comprar jamás una brocha. Al final fue la brocha la que vino a mí... La esperanza, madre de la "unidad". Un abrazo, GRAN AMIGO.

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Estoy de acuerdo en que la amistad está donde menos la esperas, en una marquesina de autobús o esperando a los niños que salgan del "cole", yo dejo que mi brocha me lleve a los lugares más insospechados de los botes de pintura.
    Te quiere y te dá la brocha mas grande.
    JoCa

    ResponElimina
  4. Yo tambien comparto lo de la brocha, el paso de cebra , etc , pero os tengo que decir que se os va un poquitin la castaña ¡¡¡

    ResponElimina